Patronen

Patronen
Gratis patroon

Webshop

Webshop
Webshop

Workshops

Workshops
Workshops

En dat was november....


En toen was november al weer voorbij..... het was een bijzondere maand. Een klein overzicht van mijn november.

.... het was de maand waarin ik moest herstellen van een pittige operatie (dag, dag, baarmoeder)
.... waardoor ik de hele maand op de bank zou gaan lezen en film kijken (duhhh.... niet dus)
.... in plaats daarvan heb ik heel hard achter de laptop gewerkt ( ja, ik kan dat liggend)
.... mocht ik ongelofelijk veel beterschaps wensen van iedereen ontvangen
.... heb ik heel veel uren gehaakt aan mijn nieuwe ontwerp (en ook dat kan ik liggend 😄)
.... en mijn eerste koop patroon uit gebracht
.... een Etsy shop geopend
.... Sloegen alle cijfers op hol: gingen we op facebook met alle pagina's van Wendy's Home     Collection over de 1000 volgers/deelnemers heen, lazen er ruim 25.000 mensen mijn blog en nog eens 4500 de nieuwsbrief.
.... door zoveel afleiding ging mijn herstel super voorspoedig
.... en kon ik zelfs na 3 weken al met mijn 2 jongste kinderen al mee naar de Lion King
.... Al met al weer een maand om heel dankbaar voor te zijn voor alle liefde en zorg die ik rond om mij heen mocht voelen en ervaren.

Nu op naar december, een maand vol met feestjes en bijzondere gebeurtenissen. Oudste zoon en schoondochter gaan 'trouwen' en misschien is dit zelfs wel de maand dat ik voor het eerst oma zal worden. Ook op haakgebied staat er veel op stapel. Ik heb er heel veel zin in!



En hoe was jouw november?

Geen opmerkingen

Wat leuk als je een reatie achterlaat! Ik hoor graag van je....