Patronen

Patronen
Gratis patroon

Webshop

Webshop
Webshop

Workshops

Workshops
Workshops

Wendy's warme wintersjaal..... patroon

Vandaag is het eindelijk zover, ik lanceer mijn nieuwe patroon 'Wendy's warme wintersjaal'.

Een heerlijke sjaal om in weg te kruipen tijdens de koude wintermaanden. En wat ik zelf zo geweldig vind aan dit patroon....je kunt er alle kanten mee op. Van romantisch tot stoer, van bont tot basic!

Het patroon is een uitgebreid PDF bestand van 9 pagina's: beschrijving en volledig uitgetekend diagram van de hele sjaal en bloemen. En natuurlijk met veel inspiratie foto's.

Je kunt dit patroon voor 3,99 kopen in mijn Etsyshop je krijgt hem dan als directe download binnen 1 uur in je mailbox.

Je kunt ook bestellen per mail. Alle info hiervoor staat in deze LINK







4 opmerkingen

  1. Mooie sjaal geworden, vooral die met de bloemen erop vind ik super!
    Nu nog wat tijd vinden om deze te maken!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sjaal heb je weer ontworpen: erg mooi, maar ziet er ook heerlijk warm en praktisch uit! Top!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely lovely scarf, my dear! Have a wonderful weekend! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ontwerp. Dus dit is het geworden. Fijn dat er mee gevarieerd kan worden. Dan wordt het patroon vast vaker dan één keer gebruikt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk als je een reatie achterlaat! Ik hoor graag van je....