Patronen

Patronen
Gratis patroon

Webshop

Webshop
Webshop

Workshops

Workshops
Workshops

Veel gestelde vragen....


Speciaal een blogje om diverse lezersvragen over 'Wendy's heerlijke omslagdoek' te beantwoorden. 

Patroon:
Voor wie het patroon van 'Wendy's heerlijke omslagdoek' nog niet heeft dit is de link om hem GRATIS aan te vragen: http://wendys-homecollection.blogspot.nl/2016/11/gratis-patroon.html

Facebook haakgroep:
We hebben een hele gezellige besloten online haakgroep op Facebook met ruim 800 leden, ook jij bent van harte WELKOM om je aan te sluiten. Via deze link kom je daar: https://www.facebook.com/groups/189547018147027/

Mijn patroonlink doet het niet:
Als dit zo is, stuur mij dan gerust even een mailtje en ik maak het graag voor je in orde: wendyshomecollection@telfort.nl

Benodigde materiaal:
Er gaat 1100 meter garen in deze omslagdoek als je hem maakt volgens patroon.

Welk garen heb ik gebruikt:
De roze/lila is van Merinowol gemaakt, hierdoor is hij heel soepel.
De lichtblauwe is gemaakt van Stylecraft DK , kleur Duck Egg, naald 4,5. Dit garen is iets stugger, daarom doe ik hem direct na het maken in de wasmachine op een wolprogramma en daarna drogen in de wasdroger. Resultaat: een heerlijk zachte omslagdoek

Mocht je nog meer vragen hebben? Stel ze gerust hieronder.





1 opmerking

  1. Wat een prachtige sjalen.....k heb het patroon aangevraagd..oppie.
    Grietjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk als je een reatie achterlaat! Ik hoor graag van je....