Patronen

Patronen
Gratis patroon

.

.
Mijn Etsy shop

Haak Workshop

Haak Workshop
Haak Workshops

'De Knuffel sjaal'......patroon

Vandaag kan ik jullie weer een nieuw patroon laten zien:
De Knuffel sjaal

Ik heb er met erg veel plezier aan gewerkt, ik wilde een sjaal maken met een hoog knuffel gehalte en een romatische uitstraling. En uiteraard weer een goed basis patroon, waarmee je door ander garen gebruik weer een totaal andere sfeer kunt neerzetten, met het zelfde patroon.

Ik ben nu ook al benieuwd welk garen jullie zullen gaan gebruiken bij dit patroon.

Het patroon bestaat uit een uitgebreid digitaal pakket van 8 pagina's, compleet met beschrijving, foto's en een werktekening van 3 pagina's. Het patroon is ook in UK en USA termen vertaald.


Je kunt het patroon voor 3,99 kopen in mijn Etsy shop
Wil je liever direct per overschrijving bestellen? 
Dat kan ook op deze pagina vind je alle informatie daarover.






Kom je gezellig langs in mijn Etsy Shop?

8 opmerkingen

HandwerkPlezier zei

Ziet er heerlijk behaaglijk uit, en mooie kleuren !

Pippa's Hus zei

Ook al weer zo mooi, maar ik heb net een sjaal van jou klaar en hoeveel sjaals kan een mens hebben he? ;-)) XX Esther

Alike zei

Oh wat een mooie sjaal weer!

Conny Osterop zei

Ook weer een mooi patroon

Micheline Rens zei

ok, kon het niet laten, heb deze dan ook maar besteld, dikke proficiat, en je kan wel degelijk vele, vele sjalen hebben
groetjes
Micheline

Ingenious by Me zei

Wat een mooie sjaal! Die ziet er inderdaad heel erg knuffelbaar uit!

hyves zei

Ik heb het patroon via uw site besteld ben erg benieuwd hoe het is en hoeveel wol je er voor nodig heb. De wol die u heeft gebruikt ga ik ook proberen hij ziet er soepel en zacht uit. Het zou jammer zijn als de sjaal niet wordt zoals hij eruit ziet erg een hoog knuffel gehalte. Marian vd Waal

Zusje Knus zei

Prachtige sjaal heb je ontworpen Wendy!

Groetjes Marijke
zusjeknus.blogspot.com