Patronen

Patronen
Gratis patroon

.

.
Mijn Etsy shop

Haak Workshop

Haak Workshop
Haak Workshops

Wendy's Vest

Hier keek ik al zo lang naar uit...een vest dat aan al mijn 'vest-eisen' voldoet!
En het is meer dan gelukt 'Wendy's Vest' is geboren 💕

Ik haakte dit vest van Colour Crafter van Scheepjes (die voor een vest als beste uit de garentest kwam) en wat heeft dit garen mij een plezier gegeven zeg. Resultaat een heerlijk zacht en licht vest, een groot plezier om te dragen. Ik kan niet wachten om er zeker nog 2 te maken, want de keuze is met  een kleurenpallet van 93 prachtige kleuren echt oneindig bij Colour Crafter.

Ook jij kunt dit heerlijke vest nu zelf maken. In het patroon staan de maten 36/38 - 40 - 42/44 . Maar het patroon is heel simpel ook nog groter te maken. Hiervoor gebruik je de centimeter checkllist die er ook bij zit. Mocht je er niet uitkomen, dan help ik je natuurlijk graag verder.
Het bestaat uit 9 pagina's met beschrijving, diagram en foto's.

Dit patroon is vanaf nu te koop voor 6,50 als rechtstreekste download in mijn Etsy-shop
Je kunt het ook bestelling door overmaking van het bedrag. Alle gegevens die je daarvoor nodig hebt staan hier op mijn blog. Je krijgt het patroon dan in je mailbox.






Ik droom al weer over 2 nieuwe vesten!