Patronen

Patronen
Gratis patroon

Webshop

Webshop
Webshop

Workshops

Workshops
Workshops

Handen uit de mouwen...

Mijn 2e vest is klaar! Een lange versie deze keer en ik ben er superblij mee.

Ook deze keer maakte ik hem weer in mijn favoriete garen: Scheepjes Colour Crafter nu in de kleur Tiel.

Voor iedereen die het patroon al heeft gekocht in de afgelopen maand, maakte ik ook een update....een andere manier om de mouw te maken. Inclusief uitgeschreven diagram.

Heb jij dus het patroon al aangeschaft en wil je die update graag ontvangen? Vraag hem dan aan via onderstaande link.




2 opmerkingen

  1. Jouw ontwerpen zijn super leuk Wendy! Bedankt hiervoor!

    Groetjes, Tinne ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je lieve compliment! heel fijn om te horen !

      Verwijderen

Wat leuk als je een reatie achterlaat! Ik hoor graag van je....