Patronen

Patronen
Gratis patroon

Webshop

Webshop
Webshop

Workshops

Workshops
Workshops

Een kijkje achter de schermen, Deel II

Inmiddels zit ik al weer in de volgende fase van het boek-maak-proces! Teksten schrijven.
Maar voor ik daar aan begin geef ik jullie weer even een kijkje achter de schermen van de afgelopen 2 maanden.

Het grote haken is voor nu KLAAR (mijn arm en schouder zijn daar heeeeeel blij mee!)

Zoals ik in deel I al vertelde, kwam ik er vrij snel achter dat ik alle projecten voor in het boek nooit allemaal alleen zou kunnen haken. Dit omdat het ook om vrij grote projecten gaat: diverse dekens, vesten en omslagdoeken. Kilometers maken dus.
Gelukkig was daar mijn team van SUPER-Haaksters!
Zij hielpen mij achter de schermen mee met het haken van de grote stukken.....ik moet er gewoon niet aan denken wat ik zonder deze lieve schatten had gemoeten. Tijdens het mee haken, voerde zij ook nogmaals alle controles op de patronen uit. Check, check, dubbelcheck...

Op 15 juli kwamen alle SUPER-haaksters bij mij thuis, onder het mom: het inleveren van de projecten. Ik maakte gelijk van de gelegenheid gebruik om er een feestje van te maken als bedankje voor hun enorme inzet. Het was een geslaagde dag, met taart, lunch, cadeautjes en een Goodie bag (met dank aan Scheepjeswol )



De grote stukken waren binnen, de patronen waren gecontroleerd......nu reste mij alleen nog het afwerken van alles, zoals ik het in mijn hoofd had. En daarna op vakantie......makkie!!

Ehhh NEE dus! ook dit keer bleek weer dat ik me goed had verkeken hoe veel tijd het kost om iets echt helemaal uit te denken, te maken en vervolgens in de patronen te verwerken. Schrale troost....dit is allemaal de eerste keer. Dus deze inschattingsfouten maak ik hopelijk geen 2e keer meer. Gevolg hiervan was dus dat we in augustus wel op vakantie zijn gegaan, maar dat ik niet echt vakantie heb gehad, geen geklaag hoor, want er zijn slechtere werk locaties dan aan een zwembad in Frankrijk. 
Ik haakte daar dus ook nog gewoon stevig door....


2 dagen na thuiskomst van de vakantie, stonden er 2 geweldige dagen in Tynaarlo bij Scheepjeswol gepland. De eerste dag bestond uit boekbespreking en brainstormen over mijn nieuwe webwinkel die er binnenkort gaat komen. ( Jaaaaa....straks zijn al mijn patronen als geheel complete pakketten te koop!)
En de 2e dag was de foto-shoot voor het boek. Een dag met een gouden randje, waar ik weinig van kan laten zien. Maar geloof me, het gaat zoooo MOOI worden!


Dat er veel bloemetjes in het boek staan weten jullie al, dus daar verklap ik niets mee....😀

Nu ga ik door naar de volgende fase: Teksten schrijven.......ik ben nu al heel benieuwd wat voor verassingen er in deze fase weer op mijn pad gaan komen. Je gaat het weer lezen in deel III van deze serie!

Wil je er zeker van zijn dat je niets mist van mijn grote avontuur? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief via deze link: KLIK

4 opmerkingen

  1. Hallo Wendy
    Wat een werk allemaal maar ik denk als het gepresenteerd wordt dat je ontzettend trots bent.
    Je mag je nu al een grote schouderklop geven. Heel veel succes verder.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wendy, wat een leuk verhaal. Ondanks dat jij het er maar druk mee hebt gehad. Ik ben heel benieuwd naar je boek. Kan niet wachten eigenlijk. Nog heel veel sterkte en heel veel succes. Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk stuk om te lezen. Ben blij dat meer mensen inschattings fouten maken met betrekking tot het haken. Ik denk ook vaak dat ik iets in een bepaalde tijd kan doen maar kom dan bedrogen uit. Ik ben heel benieuwd naar je boek en kijk ook weer uit naar deel III

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk als je een reatie achterlaat! Ik hoor graag van je....